Informace pro návštěvníky

20.05.2015 16:54

Ve fotogalerii mám ukázky některých účtů, jak to tam vypadá.

 

Na powerlinksystem přestali chodit reklamy. Zatím jsem nejspokojenější s Trafficmonsoon.

Whitepinsplus mi nevyplatil od prosince druhou výplatu. Nedoporučuji už tento projekt. 

 

Na seosprintu jsem přestala pracovat po poslední platbě, rubl podstatně hodně klesl dolů. Stránky měly nějakou dobu i technické problémy, o čemž provozovatel informoval. Jakmile stránka byla dostupná, vybrala jsem výplatu. Naštěstí bez problému byly penízky okamžitě na peněžence. Pokud by přesto někdo měl zájem, odkaz zde ještě mám.

 Odstranila jsem klikačku bez konce.

Coingeneration jsem odstranila ze svého seznamu, dále si bylo nutno kupovat nová vlákna, přestala jsem ho používat.

Clixboom.com byl v září 2013 zrušen

 

Zpět

Kontakt

práce z domova

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode